جلسه مشترک بین اساتید دانشکده منابع طبیعی و علوم زمین دانشگاه کاشان و ۳۹ پژوهشگر زیست محیطی خارجی

۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۷ کد : ۸۲۰۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۲۸۱

با همت دانشکده منابع طبیعی و علوم زمین و همکاری دفتر روابط بین الملل دانشگاه کاشان جلسه مشترکی بین اساتید دانشکده منابع طبیعی و علوم زمین و 30 پژوهشگر خارجی از بیش از 20 کشور مختلف در تاریخ 9 اسفند 96 در سالن کنفرانس ریاست برگزار شد.

 این پژوهشگران برای حضور در کنفرانس بین المللی مدیریت منابع طبیعی در کشورهای در حال توسعه و نشست جهانی رهبران آینده محیط زیست که به همت دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران برگزار شد وارد ایران شده بودند.

طی هماهنگی که بین دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران و دانشکده منابع طبیعی و علوم زمین دانشگاه کاشان بازدید از منطقه کاشان و آشنایی به فعالیتهای دانشکده جزو برنامه این محققین قرار گرفت.

در جلسه مشترک که حدودا 2 ساعت به طول انجامید، دکتر افسانه افضلی در ابتدا به معرفی اجمالی شهرستان کاشان،  ویژگی های زیست محیطی آن پرداخت و در ادامه ضمن معرفی دانشگاه کاشان ودانشکده منابع طبیعی و علوم زمین، تحقیقات انجام شده و الویت های تحقیقاتی گروه­های مختلف دانشکده را معرفی کرد.

سپس اعضای هیئت علمی دانشکده ضمن معرفی خود زمینه های مطالعاتی و همکاری خود را بیان نمودند و در پایان با انجام جلسه پرسش و پاسخ امکان ارتباطات بیشتر علمی و تحقیقاتی نیز بین دانشگاه کاشان و سایر دانشگاه های خارجی مورد نظر مورد بررسی قرار گرفت.

 


( ۷ )

نظر شما :