بازدید هیات دانشگاه کاشان از دانشگاه بابل عراق

۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۹:۰۲ کد : ۸۰۷۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۴۲۰

پیرو تفاهم نامه همکاری دانشگاه کاشان و دانشگاه بابل در سال گذشته هیاتی از دانشگاه کاشان برای بازدید از دانشگاه های بابل اعزام شدند.

در این بازدید که معاون فرهنگی و اجتماعی، معاون اداری مالی دانشگاه کاشان حضور داشتند بر تعاملات فرهنگی علاوه بر تعاملات علمی بین این دانشگاه ها تاکید شد.

 دو طرف بر همکاری علمی در زمینه تبادل دانشجویان و اساتید، و نظارت مشترک بر دانشجویان تحصیلات تکمیلی، پذیرش بورسیه های تحصیلی و انجام پژوهش های علمی مشترک و چاپ آن در مقالات معتبر بین المللی، برگزاری و اجرای کنفرانس ها و سمینارهای علمی بین الملل مشترک، بر امکان همکاری علمی در زمینه ها و برنامه های مشترک و همچنین بر تقویت روابط فرهنگی دو طرف و امکان گسترش همکاری علمی در رشته های (به غیر از مهندسی) باستان شناسی و انسانی و علوم قرآنی بحث و گفتگو کردند.

لازم به ذکر است که تفاهم نامه سال گذشته بین دو طرف در ایران و در جریان بازدید هیئت دانشگاه بابل از دانشگاه کاشان به امضاء رسیده است.

این هیئت متشکل از معاون رئیس دانشگاه بابل دکتر هادی الجبوری و رؤسای دانشکده مهندسی و مهندسی مواد و مسئول بورسیه دانشجویان در دانشگاه بود که در دیدار با رئیس دانشگاه کاشان و رئیس دانشکده مهندسی و معاون آموزشی دانشگاه بر برخی از همکاری ها از جمله همکاری علمی و تبادل اساتید و آموزش دانشجویان در تابستان و بورسیه تحصیلی برای دانشجویان ممتاز دو دانشگاه، به علاوه بورسیه تحصیلی مقطع دکتری در رشته مهندسی و نظارت مشترک بر دانشجویان تحصیلات تکمیلی توافق کرده اند.


( ۲ )

نظر شما :