دعوت از پژوهشگران برای ارسال مقالات به کنفرانس بین المللی نقش هنر و معماری در ارتباطات علمی ایران و جهان عرب

۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۹ کد : ۸۰۵۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۹۹۵

کنفرانس بین المللی نقش هنر و معماری در ارتباطات علمی ایران و جهان عرب، با همکاری دانشگاه های تراز اول ایران و تعدادی از دانشگاه های مطرح بین المللی در حوزه های هنری و معماری، در دانشگاه کاشان برگزار می شود.

دبیر علمی کنفرانس از حضور پژوهشگران دانشگاه های عراق، عمان و لیتوانی و فراهم شدن بسترهای همکاری تعداد دیگری از دانشگاه های معتبر بین المللی در این کنفرانس خبر داد و گفت: ارسال مقالات از سوی پژوهشگران داخلی و خارجی به سامانه کنفرانس آغاز شده است و در همین راستا از تمامی استادان و دانشجویان علاقمند به موضوع دعوت می‌گردد تا با توجه به بازه محدود باقی مانده، نسبت به ارسال مقالات از طریق سامانه کنفرانس اقدام نمایند.

دکتر دانائی نیا، متون ادبی، تاریخی و نسخه شناسی، معماری و تزئینات وابسته و هنر و باستان شناسی را از محورهای این کنفرانس بیان کرد و اظهارداشت: دبیرعلمی این کنفرانس، متون ادبی، تاریخی و نسخه شناسی، معماری و تزئینات وابسته و هنر و باستان شناسی را از محورهای این کنفرانس بیان کرد و اظهارداشت: پژوهشگران فرصت دارند تا پنجم اسفند ماه سال جاری آثار خود را به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند.

وی یادآور شد: پژوهشگران ارجمند می توانند با مراجعه به تارنمای کنفرانس به آدرس irarconf.ir، از محورها و جزئیات کنفرانس اطلاع یافته و مقالات خود را ارسال کنند.

کنفرانس بین المللی نقش هنر و معماری در ارتباطات علمی ایران و جهان عرب، به استناد مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناری طی نامه شماره 180997/16 و حمایت پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، 23-22 اردیبهشت 1397 در دانشگاه کاشان برگزار می شود.

 


( ۱ )

نظر شما :